خبرنگاران انقلابی پیش‌رونده و پیش‌برنده انقلاب باشند

خبرنگاران انقلابی پیش‌رونده و پیش‌برنده انقلاب باشند

حسین جناسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران پرچمدار احیای گفتمان انقلاب اسلامی هستند و باید همه ما هم و در کنار هم برای توسعه تلاش کرده و منشا خدمات ارزنده باشیم.

وی افزود: اصحاب رسانه، زبان گویا و صادق جامعه هستند و باید عملکرد خوبی داشته و تلاش کنند تا مردم به آنان و اخبارشان اعتماد داشته باشند، باید خود را باور داشته و بدانیم برای نظام و انقلاب باید مطالبه‌گر باشیم. 

جناسمی با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال از انقلاب گذشته است و برخی مشکلات همچنان وجود دارد، یادآور شد: در برخی از نقاط، طعم تلخ فقر را مردم همچنان می‌چشند و باید با دارا بودن مسؤولان عدالت‌محور برای رفع مشکلات مردم تلاش شود که عدالت دغدغه رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر ادامه داد: همه ما اصحاب رسانه انقلابی هستیم و باید مطالبه‌گر بوده و دغدغه دینی و انقلابی داشته و همچنین نهادهای انقلابی پای کار باشند، با مردم و در کنار مردم باشیم و رضای خداوند و ولایت در دستور کار ما باشد و همچنین در تبیین گفتمان امامین انقلاب تلاش و پیش‌رونده و پیش‌برنده باشیم. 

این مسؤول اظهار کرد: مردم به رسانه اعتماد دارند و باید اعتماد مردم به نظام را بیشتر کنیم که امیدواریم دولت جدید نقیصه‌ها را برطرف کند، مهم‌ترین سرمایه اعتماد است و باید امیدآفرینی شود و باید بصیرت داشته و اجازه ندهیم خدشه‌ای به انقلاب وارد شود.

وی در پایان با تاکید بر سازمان‌دهی خبرنگاران افتخاری در محلات گفت: این کار با پیوست عدالت اجتماعی در محلات مختلف انجام شود تا عملیات روانی دشمن با تشکیل هیات اندیشه‌ورز از بین برود.

اخبار مرتبط

کسب ۲ رتبه خبرگزاری مهر در جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران

۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۵ پروژه شهری ساری

سازمان بسیج رسانه مازندران برای خبرنگاران دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند

0 نظر

ارسال نظر

capcha